ירי לעבר רכב ישראלי בחווארה; סריקות לאיתור המחבלים

בנצי לייזרוביץ וקובי פינקלר No Comments on ירי לעבר רכב ישראלי בחווארה; סריקות לאיתור המחבלים

מחבלים פתחו באש לפנות בוקר לעבר תושב אריאל שנסע בשומרון. ארבעה קליעים פגעו ברכבו אך בחסדי שמים לא היו נפגעים. דובר צה"ל בחר שלא להגדיר את האירוע כפיגוע

אילוסטרציה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ההסלמה ביו"ש: מחבלים פלסטינים פתחו לפנות בוקר (שני) באש לעבר תושב אריאל שנסע בחווארה בשומרון. ארבעה קליעים פגעו ברכבו, אך בחסדי שמים לא היו נפגעים, וכוחות הצבא פתחו בסריקות לאיתור המחבלים.

דובר צה"ל בחר שלא להגדיר את האירוע כפיגוע או מחבלים: "התקבל דיווח על ירי מרכב חולף לעבר רכב ישראלי, בסמוך לכפר חווארה שנמצא בחטיבה המרחבית שומרון. אין נפגעים, נגרם נזק קל לרכב. נמצאו מספר תרמילים, הסריקות נמשכות".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "הממשלה מחכה לאסון הבא, כדי לפעול ולעקור את תשתית הטרור ברשות הפלסטינית. מזמן לא ראינו כל כך הרבה אירועי ירי סמוך לריכוזים אזרחיים, המשמעות היא החלשות ההרתעה ונשקים בכל מקום. אם מדינת ישראל לא תצא באופן מיידי למבצע חומת מגן 2 ברשות הפלסטינית, אנחנו סופרים ימים לאחור עד האסון הבא".

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ’: "האם הממשלה תתעורר רק כשיישפך פה דם? בני גנץ, אתה משחק רולטה רוסית עם חיי הילדים שלנו. ביטחון ושמירה על אזרחי ישראל זו המשימה הראשונה של המדינה. לפיד וגנץ בחרו לחזק את הרשות הפלסטינית והפקירו את אזרחי ישראל. נכשלתם, אנחנו נתקן".



0 תגובות